duminică, 6 iulie 2014

Give me some time! (Dă-mi un pic de timp!)

Click here to listen to Cata reading Give me some time!
Give me some time!                
I am flying between words      
and you have no time                           
then I am going to buy time                 

anywhere I found too short time       
could you find free long time           
how much will be, do you know           

please stay and listen              
listen the wind and the sun          
they have a lot of time               

listen to the rivers               
listen to the forests               
listen to the people sleeping           

there is a lot of free time               
would you like to buy a little           
then come back and spend it           
With me.                    
Cata Charisma                   
Friday, January 18, 2013      

Dă-mi un pic de timp

zbor printre cuvinte
si tu nu ai timp
atunci plec să cumpăr timp

peste tot am găsit timp foarte scurt
poti tu sa gasesti unul lung pentru mine
cat costa, stii

te rog stai şi ascultă
ascultă vântul şi soarele
ei au foarte mult timp

ascultă râurile
ascultă pădurile
ascultă oamenii când dorm

acolo este foarte mult timp liber
vrei te rog să cumperi puţin
şi apoi întoarce-te şi pierde-l

Cu mine,
Cătălin Dumitriu,
Vineri, Ianuarie 18, 2013

Niciun comentariu: