sâmbătă, 20 iulie 2013

Va mai amintiti de Ion Chichere?

Initial am scris aceasta poezie prin decembrie 2012. Nu m-am gandit sa o public pe undeva, nu ma mai consider de mult un poet sau scriitor. Azi am fost intr-un cerc virtual de poezie si ascultand oamenii recitand mi-am amintit de serile petrecute la Cenaclul Semenicul cu Ion Chichere si poetii de atunci. Mi-ar fi placut sa mai pot intalni cativa dintre ei, macar online. Printre poetii publicati in antologia SAPTESPREZECE aparuta la 4 Noiembrie 1999, era cineva care stia sa deseneze. Mi-ar fi placut sa imi deseneze o imagine , un tablou pe tema acestei scurte poezii, scrise initial in engleza. Am pus aici amandoua variantele in engleza si romana.

Click here to listen to Cata reading crystalline.

crystalline

your soul swims across the river
the crystalline water surrounds it
the goldfish plays joyfully under the waves

your soul flies across the water
the waves are bigger under your wings
one goldfish is talking to you

both of you see each other
between crystalline waves
you are flying, swimming joyfully

the goldfish asks you about your wishes
you are flying across the crystalline water
your soul forgets what it is there for

you just have a strong desire to fly
your soul just flies across the crystalline water
you forgot yourself in a deep dream

a crystalline water full of joy,
clouds from the sky are there
like in a mirror on the river

little colored stones
and the goldfish
shine under your eyes

your soul is caught somewhere
between sky and crystalline water

by Cata Charisma
December 6, 2012


cristalin

sufletul tau inoata deasupra raului
inconjurat de apa cristalina
plin de bucurie pestele de aur se joaca sub valuri

sufletul tau zboara deasupra raului
valurile cresc sub aripile tale
pestele de aur vorbeste cu tine

acum va vedeti amandoi
printre valurile cristaline
plini de bucurie zburati, inotati

pestele de aur te-a intrebat despre dorinte
tu zbori deasupra apei cristaline
sufletul tau a uitat pentru ce este aici

tu doar ai o dorinta puternica sa zbori
sufletul tau zboara deasupra apei cristaline
ai uitat de tine intr-un vis adanc

apa cristalina plina de bucurie
norii din cer sunt aici
oglinditi in apa raului

pietrele mici colorate
si pestele de aur
stralucesc sub ochii tai

sufletul tau a ramas undeva
intre cer si apa cristalina

de Catalin Dumitriu
6 Decembrie 2012

Va mai amintiti de Ion Chichere?

Niciun comentariu: